Veel gestelde vragen

 

Is het mogelijk mijn order af te halen?

Ja, je bent welkom om je order op te komen halen. Selecteer in de winkelmand bij ‘Verzendmethoden’ de optie ‘Afhalen’.

Het adres is;

ON’s Greens
Cremershof 40
5861AR  WANSSUM
Nederland

Wat is het IBAN nr van ON’s Greens?
 
NL93 ABNA 0882 5217 64

Tav. ONS GREENS

Wat is de status van mijn order?

Na het bericht ter bevestiging van je order duurt het ongeveer 2-3 dagen om de order te verwerken en te versturen. Daarna ontvang je een bericht ter bevestiging van verzending incl. track & trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Je vind HIER een overzicht van de kosten per land en gewicht.

Hoe lang duurt de levering?
 

DHL beloofd te leveren binnen 2-5 days voor elke europese bestemming.

Kan ik een product retourneren?
 

Ja, zie de pagina LEVERING & RETOUREN voor details.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
 

Via het CONTACT formulier, via email naar on@ons-greens.nl of bel 0031 6 3406 7213.

Wat doe ik wanneer ik een klacht heb?
 

Het is extreem teleurstellend als je ervaring bij ons heeft geleid tot een klacht over onze service of producten. Hoe dan ook, laat het ons aub weten via email of post.

– via email naar on@ons-greens.nl

– via post naar ON’s Greens, Cremershof 40, 5861AR, WANSSUM, NL

Je ontvangt een bevestiging en we zullen je klacht binnen 14 dagen beantwoorden.

Als je niet tevreden bent over hoe we met de klacht zijn omgegaan, kun je dat bij de ‘Geschillencommissie Thuiswinkel’ neerleggen. Dat is Postbus 90600, 2509 LP in Den Haag (www.sgc.nl). Of geef het aan bij de Geschillencommissie via het europese ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Is er een wettelijke garantie op de producten?
 

Er geldt een wettelijke garantie van 2 jaar op alle electronische producten.